«حمله خودسرها» به انتخابات اتاق بازرگانی خرم‌آباد تحت پوشش «امت حزب الله» + عکس

«حمله خودسرها» به انتخابات اتاق بازرگانی خرم‌آباد تحت پوشش «امت حزب الله» + عکس

احزاب و شخصیت‌ها فراز نوشت: عده‌ای از ساعت 7:30 دقیقه صبح به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد حمله کرده و تاکنون اجازه برگزاری انتخابات را نداده‌اند. در این میان نیروی انتظامی هیچ دخالتی نسبت به ورود غیرقانونی این افراد نداشته است.

صبح امروز قرار بود به صورت سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور برگزار شود اما در همان ساعت‌های ابتدایی عده‌ای که خود را «امت حزب الله» معرفی کرده‌اند به محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد حمله کرده، از دیوار بالا رفته، مامورین نظارت بر انتخابات را بیرون کرده و روی اسم افراد خط کشیده اند.

این عده تا این لحظه اجازه برگزاری انتخابات را نداده‌اند.

بیش از 5 ساعت از حضور این افراد در محل می‌گذرد و نه شورای تامین و نه نیروی انتظامی هیچ اقدامی در جهت برقراری نظم انجام نداده اند.

براساس پیگیری‌های فراز این افراد از روز گذشته به بهانه اینکه اتاق بازرگانی محل فساد و جمع شدن سرمایه داران زالوصفت استف تهدید کرده بودند که اجازه برگزاری انتخابات را نخواهند داد و بیانیه‌ای نیز در این راستا منتشر کرده اند. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

ملت شهیدپرور و انقلابی خرم آباد

با توجه به زد و بند وفساد و دست‌های کثیف پشت پرده اغتشاشگران و فتنه گران در انتخابات مهندسی شده اتاق بازرگانی و تخلف محرز مدیر اتاق بازرگانی اقای سلاح‌ورزی که لیدر اغتشاشگران و از سران مافیای اقتصادی میباشد و با این انتخابات جعلی قصد دهن کجی به نظام و انقلاب را دارد...فردا شنبه ساعت 8 قراره انتخابات جعلی برگزار بشه

لذا امت حزب الله و انقلابی همیشه در صحنه خرم آباد مثل همیشه مشت محکمی بر دهان این مافیای اغتشاشگر خواهد زد

تجمع حزب الله خرم اباد

ساعت 7 ونیم صبح درب اتاق بازرگانی محل برگزاری انتخابات جعلی و جلوگیری از این زدو بند در لانه فساد

آدرس: میدان دانشجو بالاتر از هلال احمر

وعده ما 7 و نیم صبح

امت حزب الله خرم اباد

نکته دیگر این است که 8 فعال اقتصادی نیز به عنوان معترض به روند انتخابات اتاق در جمع حمله کنندگان وجود دارند که از میان آن‌ها فقط دو نفر دارای کارت بازرگانی بوده و مابقی حتی صلاحیت حضور در اتاق بازرگانی را ندارند.

پرسش اصلی در این میان این است که آیا دستگاه‌های نظارتی درست فردای توافق با عربستان از تجربه حملات خودسر درس نگرفته‌اند که هنوز هیچ دخالتی برای برقراری نظم صورت نگرفته است؟ نیروی انتظامی نسبت به این نوع حملات خودسر واکنشی ندارد؟ وزارت کشور و معاونت اقتصادی استان لرستان کجای این بازی نشسته اند؟

بیشتر بخوانید:

  • واعظی: پروژه «گروه‌های افراطی» برای تخریب روابط ایران با قدرت‌های فرامنطقه‌ای و همسایگان باید پایان یابد
  • کنایه مهاجری به «آقایان دلواپس!»: یادتان هست روابط با عربستان چرا رابطه قطع شد؟ / آماده «ماله‌کشی» احیای برجام شوید
  • یادی از «هزینه‌های بی‌شمار» حمله «سوپرانقلابی‌های خودسر» به سفارت عربستان

21220

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد