فولادخراسان به حیاط میلیارد‌ها بازگشت اما؛ ضعیف!

فولادخراسان به حیاط میلیارد‌ها بازگشت اما؛ ضعیف!

این شرکت در هفته منتهی به 19 شهریورماه پس از مدت‌ها سبدکالایی خود را از تک‌محصول در آورد تا با «آهن اسفنجی»، «شمش بلوم» و «سبد میلگرد 28 تا 14-A3» گام به عرضه‌های بورس کالا گذاشت .

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، هفته دوم شهریورماه برای این فولادساز آنچنان خوش‌یمن نبود و اما؛ در هفته سوم میزان فروش‌ها با آنکه همانند هفته‌های گذشته نبود، ولی بسیار معقول‌تر از هفته‌های بدون فروش و حتی فروش زیر میلیارد تومان بود.

این شرکت در هفته منتهی به 19 شهریورماه پس از مدت‌ها سبدکالایی خود را از تک‌محصول در آورد تا با «آهن اسفنجی»، «شمش بلوم» و «سبد میلگرد 28 تا 14-A3» گام به عرضه‌های بورس کالا گذاشت و با حجم عرضه 16 هزار و 632 تنی به استقبال مشتریان رفت و درآمدزایی 33 میلیارد تومان را بدست آورد.

البته در آمار‌های ارايه شده شاهد آن هستیم که برای آهن اسفنجی این شرکت با وجود عرضه 5 هزارتنی آن، پیشنهاد خریدی به ثبت نرسید و فولاد خراسان توفیقی در کسب فروش آن نداشت.

در بخش سبد میلگرد نیز می‌توان عرضه 10 هزار و 32 تنی این شرکت را شاهد بود که درآمدزایی در حدود 12 میلیارد تومان برای این شرکت بدست آمد.

از سوی دیگر شمش بلوم جزو محصولات تازه وارد این شرکت به بورس کالا بود چراکه طی هفته‌های گذشته خبری از این محصول در رینگ نقره‌ای بازار نبود و عرضه یک هزار و 600 تنی در مجموع به ثبت رسید که از این میزان 1 هزار و 300 تن به صورت نقدی با نرخ 17 میلیارد و 101 میلیون تومان و 300 تن دیگر به صورت سلف با نرخ بیش از 3 میلیارد و 940 میلیون تومان به فروش رسید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد