بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(20مهر) / خروج پول هزار و 200میلیاردی حقیقی‌ ها در روز سراسر سرخ بورس

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(20مهر) / خروج پول هزار و 200میلیاردی حقیقی‌ ها در روز سراسر سرخ بورس

افراد حقیقی امروز هزار و 200میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شرکت...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و 200میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزارو 460میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 32درصد یعنی هزار و 720میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 22درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «سرمایه گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی» و «محصولات کاغذی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «فجهان» و «آریان» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «لپارس»، «زاگرس» و «شکام» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان معادل 110میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پارس‌ الکتریک با برتری 35میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 19نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 213نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 150میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و 240میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد