ثبت ارزش معاملات 155میلیارد تومانی برای شبندر

ثبت ارزش معاملات 155میلیارد تومانی برای شبندر

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد بیش از چهار درصدی قیمت 6,290را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 155میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه شبندر را اینجا بخوانید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس  با رشد بیش از چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد 6,280ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی  250میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 6,290ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها حدود هشت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 43هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و  570هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 26هزار واحد و حقوقی‌ها سه میلیون و 360هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم 155میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 80درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و 20درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 186میلیون برگه سهم (75درصد) را اشخاص حقیقی و 64میلیون سهم (25درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با حرکت در مدار صعودی، رشد چهار درصدی برای خود ثبت کرد.  شبندر در مقطعی از ساعت معاملات به صف خرید نیز نشست اما صف عرضه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد