مفید دیگر "مفید" نیست

مفید دیگر "مفید" نیست

علی رغم اعتراض سهامداران به قطعی مکرر سامانه معاملاتی مفید، اما کماکان این مشکل وجود دارد و خبری از اصلاح نیست.

به گزارش بورس نیوز، کارگزاران بورس شرکت‌های واسطی هستند تا فعالان بازار سرمایه بتوانند به‌راحتی معاملات بازار را انجام دهید و در ازای خدماتی که ارايه می‌دهند از سهامداران کارمزد دریافت می‌کنند.

اما طی یکسال اخیر با افزایش و رغبت زیادی که بورس در کشور به وجود آمد کارگزاری با موجی از مشتریان جدید مواجه شدند این در حالی بود که به دلیل عدم توسعه زیرساخت ها، استقبال زیاد مردم به بورس موجب شد کارگزاری‌ها درآمد زیادی کسب کنند، اما در این بین سهامداران به دلیل عدم توسعه برخی از کارگزاری‌ها با مشکلات متعددی روبه رو شدند و در ساعت‌های معاملاتی به دلیل بروز مشکل در سامانه معاملاتی خود دچار ضرر و زیان شدند.

یکی از کارگزاری‌های بزرگی که بخش زیادی از سهامداران بواسطه تبلیغات زیاد به سمت این کارگزاری سوق داده شدند " مفید" کارگزاری که هرازگاهی به دلیل مشکل در زیرساخت‌ها و قطع مکرر سیستم معاملاتی آن موجب اعتراض فعالان بازار سرمایه شده است.

این در حالی است که علی رغم اعتراضات چندباره سهامداران به این کارگزاری مبنی بر اصلاح و توسعه زیرساخت‌ها برای ارايه خدمات بهتر، اما کماکان سهامداران در استفاده از سامانه این کارگزاری با مشکل مواجه و دچار زیان می‌شوند.

جدیدترین قطعی سیستم این کارگزاری، در معاملات امروز صورت گرفت و موجب اعتراض مجدد سهامداران شد.

صدای سهامدار

یکی از سهامداران در پیامی به بورس نیوز نوشت؛ چرا کارگزاری مفید بابت اختلال در تایم معاملات جریمه

سنگینی نمیشه تا زیرساخت‌های خودش رو درست کنه؟

سهامدار دیگری نیز نوشته؛ کارگزاری مفید باز هم از دسترس خارج شد! خودش به تنهایی یک ریسک سیستماتیک هست.

بورس نیوز در راستای رسالت خبری خود و در جهت تنویر افکار سهامداران آمادگی دارد پاسخ کارگزاری مفید را منتشر کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد