اولتیماتوم وزیر جهاد کشاورزی به مرغداران

اولتیماتوم وزیر جهاد کشاورزی به مرغداران

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرغداران موظف هستند هرچه سریعتر مرغ بالای 45 روز را به کشتارگاه‌ها عرضه کنند. آمار نشان می‌دهد که تناژ زیادی از مرغ در واحدهای مرغداری وجود دارد که باید به بازار عرضه شود.

خبرآنلاین: وزیر جهاد کشاورزی گفت: مرغداران موظف هستند هرچه سریعتر مرغ بالای 45 روز را به کشتارگاه‌ها عرضه کنند. آمار نشان می‌دهد که تناژ زیادی از مرغ در واحدهای مرغداری وجود دارد که باید به بازار عرضه شود.

 کاظم خاوازی با بیان این مطلب در جلسه تنظیم بازار شب عید درباره آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی اظهار کرد: در بحث میوه تدارک خوبی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و صمت انجام شده و هم اکنون میوه‌ها با کیفیت خوب و قیمت مناسب در بازار در حال عرضه است.

وی ادامه داد: در عرضه تخم‌مرغ نیز به دلیل تولید مناسب با هیچ محدودیتی مواجه نیستیم و این کالا با قیمت مصوب به فراوانی در بازار وجود دارد.

خاوازی درباره آخرین وضعیت تامین و عرضه مرغ نیست، گفت: تولید مرغ به اندازه کافی در کشور انجام شده و با تصمیمی که امروز در ستاد تنظیم بازار گرفته شد مرغ گرم و منجمد که با کیفیت و شرایط بهداشتی بالا بسته‌بندی شده است به میزان نیاز و با سرعت توزیع خواهد شد.

وی افزود: وزارت صمت نیز برای بخش توزیع تدارک خوبی دیده است و قرار به افزایش همکاری در این زمینه بین دو وزارتخانه است.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه مرغداران را مورد خطاب داد و یادآور شد: لازم است دو نکته را به مرغداران اعلام کنم که یکی از آنها این است که همه آنها موظف هستند هرچه سریعتر مرغ بالای 45 روز را به کشتارگاه‌ها عرضه کنند.

خاوازی تصریح کرد: آمار نشان می‌دهد که تناژ زیادی از مرغ در واحدهای مرغداری وجود دارد که باید به بازار عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم عرضه مرغ تخلف محسوب می‌شود، افزود: با دستگاه‌های مربوط هماهنگی شده است تا با مرغدارانی که با عرضه مرغ خود در بازار امتناع می‌کنند برخورد قضایی شود.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: با تصمیمی که در شورای اقتصادی دولت گرفته شده است عرضه تا کشتارگاه‌ها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و توزیع پس از آن و به سرعت در اختیار مردم قرار گرفتن بر عهده وزارت صمت است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد