بیشترین ارزش معاملات سهام (23آذر)/ ارزش معاملات خودرویی‌ها به 400میلیارد رسید

بیشترین ارزش معاملات سهام (23آذر)/ ارزش معاملات خودرویی‌ها به 400میلیارد رسید

امروز معامله‌گرها 160میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 1.1درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 540میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «فرابورس»، «فولاد»، «کالا» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 160میلیارد تومان سهام ایران‌ خودرو دست به دست شد، فرابورس ایران پس از معاملاتی به ارزش 76میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام مارگارین‌ (غمارگ) با افت 6.7درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 400میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 340میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 1.1درصد از کل سهام معدنی دماوند (کدما) معامله شد، 10نماد برتر سهم 24.1درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 44نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد