مراسم تقدیر از کشتی گیران برتر

مراسم تقدیر از کشتی گیران برتر

مراسم تقدیر از کشتی گیران برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 1399 در محل شرکت تامین سرمایه امین برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز، در مراسمی که در تاریخ  1399/11/07 با حضور علیرضا دبیر، ريیس فدراسیون کشتی، مهدی نصیرزاده، ريیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و جمعی از کشتی گیران برتر برگزار شد، خادم المله، مدیرعامل تامین سرمایه امین، ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران برتر گفت: شما یک فرصت بزرگ تاریخی پیش‌رو دارید و چشم امید تمام مردم ایران در مسابقات المپیک توکیو 1400 به شما عزیزان است تا ضمن کسب حداقل 4 مدال رنگارنگ، برای ایران افتخارآفرینی نمایید، این یکی از آرزو‌های ماست و شما عزیزان قطعا این توفیق را خواهید داشت.

خادم‌‌‌المله افزود: مطابق قولی که در ابتدای برگزاری لیگ برتر کشتی داده بودیم و با حمایت از نسل آینده این رشته ورزشی در ایران، به 4 نفر از کشتی‌گیران برتر که توسط کمیته فنی انتخاب شده‌اند، واحد‌های صندوق امین یکم فردا اهدا می‌نماییم.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه‌گذاری امین یکم فردا، یکی از صندوق‌های پرمعامله و پرطرفدار در ایران، از مجموعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت این شرکت بوده که با افزایش سقف این صندوق تا مبلغ 10‌هزار میلیارد تومان فرصت کسب سود روز شمار مناسبی را برای همه افراد فراهم کرده ضمنا حمایت این صندوق از لیگ برتر کشتی منجر به اقبال عموم مردم به سرمایه‌گذاری در این صندوق شده است.

همچنین در بخشی دیگر از مراسم، عبدالمهدی نصیرزاده، ريیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران برتر، به معرفی کشتی گیران برتر پرداخت و گفت: حسن یزدانی، قهرمان المپیک و جهان، بدون باخت، کیان محمود جانلو با شکست قهرمان سال 2019 و بدون باخت، علی موسی زاده با 21 سال سن و بدون باخت و امیر عبدی با 18 سال سن و بدون باخت از نگاه کمیته فنی لیگ برتر به عنوان کشتی‌گیران برتر انتخاب شدند.  

در ادامه علیرضا دبیر، ريیس فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از توجه و همراهی شرکت تامین سرمایه امین به عنوان حامی لیگ برتر کشتی گفت: سرمایه گذاری در کشتی نوعی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بوده که ضمن پر کردن اوقات فراغت، زکات مال نیز است. دبیر در ادامه افزود: امیدواریم که کشتی‌گیران عزیز با کسب نتایج درخشان دل مردم ایران را شاد کنند.

در ادامه مدیرعامل تامین سرمایه امین با تقدیم لوح تقدیر و واحد صندوق امین یکم فردا به کشتی‌گیران برتر از آنان تجلیل کردند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد