ترین های بورس امروز | هجوم حقیقی ها به این نماد پالایشی!

ترین های بورس امروز | هجوم حقیقی ها به این نماد پالایشی!

امروز هم شاخص کل توانست با رشد بیش از 17 هزار واحدی خود برای چندمین بار کانال 1.4 میلیون واحدی را به خود ببیند. هر چند همه شاخص‌ها سبزپوش بودند، اما نکات منفی هم در بازار دیده شد. با‌ترین‌های بورس امروز آشنا شوید.

به گزارش نبض بورس، امروز سه شنبه 17 آبان 1401 بورس باز هم پرقدرت کار خود را آغاز کرد و شاخص کل در همان ابتدای معاملات توانست به کانال 1.4 میلیون واحدی برای چندمین بار وارد شود. شاخص کل در نهایت با 1.29 درصد رشد معادل 17982 واحد توانست بر روی سطح یک میلیون و 407 هزار و 734 واحد به کار خود پایان دهد.

شاخص کل هموزن نیز با رشد 0.79 درصد معادل 3089 واحد بر ارتفاع 396 هزار و 200 واحدی ایستاد.

یکی از نکات منفی بازار امروز عقب نشینی شاخص کل و شاخص کل هموزن از اوج امروز خود بود. نکته منفی دیگر خروج بیش از 600 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بود.

البته ارزش معاملات در روز جاری رشد 21 درصدی را نسبت به روز گذشته تجریه کرد و می‌توان آن را یک نکته مثبت در نظر گرفت.

اما با‌ترین‌های بورس امروز آشنا شوید.

کچاد تاثیرگذارترین نماد امروز بر روی شاخص کل بود. این نماد توانست 1479 واحد شاخص کل را به سمت بالا حرکت دهد و عنوان تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل در روز جاری را به خود اختصاص دهد.

بیشترین افزایش قیمت امروز به ولملت تعلق گرفت. این نماد در روز جاری توانست رشد 6.98 درصدی را تجربه کند و بر صدر بیشترین رشد قیمت نماد‌ها قرار گیرد.

بیشترین کاهش قیمت نیز به نام شدوص با 4.08 افت تعلق گرفت.

برترین تقاضا و برترین عرضه نیز به ترتیب به غبشهر و انرژی 1 تعلق گرفت. انرژی 1 مدت ها است که در صدر پر عرضه ترین نمادها قرار گرفته است.

بیشترین ارزش معاملات به نام خگستر ثبت شد.

بیشترین حجم معاملات نیز باز هم به خگستر این نماد خودرویی تعلق گرفت.

سنگین‌ترین صف خرید امروز متعلق به غبشهر بود. غبشهری که بر صدر پرتقاضاترین نمادها ایستاده بود.

سنگین‌ترین صف فروش به مانند بیشترین عرضه و همچنین به مانند روزهای گذشته به نام انرژی 1 ثبت شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به نام شتران ثبت شد. این نماد پالایشی برای دومین روز متوالی این عنوان را کسب کرد. روز گذشته نیز حقیقی ها به شتران اقبال خاصی نشان دادند و بیشترین ورود پول حقیقی به همین نماد بود.

بیشترین خروج پول حقیقی به یک نماد حمل و نقلی که روند خوبی را در چند روز گذشته طی کرده بود تعلق گرفت. حکشتی امروز بر صدر نمادها با بیشترین خروج پول حقیقی قرار گرفت.

بیشترین ورود پول هوشمند باز هم به شتران بود و فیلترها این گونه نشان دادند که این نماد پالایشی میزبان بیشترین ورود پول هوشمند بوده است.

صنم نیز شاهد بیشترین خروج پول هوشمند بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد