پیش بینی بورس فردا 17 فروردین 1400/ بورس فردا چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس فردا 17 فروردین 1400/ بورس فردا چگونه خواهد بود؟

امروز باز هم شاخص کل قرمز بسته شد اما تحرکاتی در گروه پالایشی ها و شاخص سازها مشاهده شد و چند بار صف فروش شاخص سازها به خصوص گروه بانکی ها جمع شد. بورس فردا چه خواهد شد؟

به گزارش نبض بورس، امروز 16 فروردین 1400 بازار باز هم قرمزپوش بود با این تفاوت که شاخص ساز‌ها امروز تحرکاتی داشتند و حقوقی‌ها به جمع کردن صف‌های فروش اقدام کردند. این موضوع در نماد‌های بانکی ملاحظه شد.

گروه پالایشی‌ها هم تحرکات مثبت خوبی داشتند و پالایش یکم و دارایکم دو صندوق دولتی هم از محدوده قرمز به محدوده سبز قیمتی خود را رساندند و امروز را سبز به اتمام رساندند.

گروه سیمانی‌ها هم با افزایش نرخ سبزپوش شدند و شستا هم از ابتدای معاملات با رنج مثبت همراه بود.

در مجموع، اما شاخص‌های امروز قرمز بسته شدند. شاخص کل در نهایت با کاهش 6733 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 262 هزار و 745 واحدی آرام گرفت.

همچنین شاخص کل هموزن نیز با 945 واحد کاهش معادل منفی 0.22 درصد به 438 هزار و 974 واحد رسید.

ارزش معاملات امروز در مقایسه با روز گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافت و به  41 هزار و 366 میلیارد ریال رسید.  

خروج پول حقیقی هم هر چند در مقایسه با روز‌های گذشته کمتر شد، اما باز هم اتفاق افتاد و این بار 432 میلیارد تومان حقیقی‌ها از بازار خارج کردند.  

 
بورس فردا چگونه خواهد بود؟

از لحاظ تکنیکالی شاخص کل به محدوده حمایت یک میلیون و 250 هزار واحد نزدیک شده است و به همین علت امروز تحرکاتی در بازار مشاهده شد؛ بنابراین احتمال می‌رود که فردا شاخص کل سبزپوش شود.  

همچنین فردا جلسه برجام برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد با توجه به مثبت بودن خبر مذاکرات بورس فردا به این خبر واکنش مثبت نشان دهد.  

تنها عامل منفی و تهدید کننده بورس فردا همان عاملی است که از بهمن ماه سال جاری بر روی بازار سایه افکنده است و آن عامل وجود دامنه نوسان نامتقارن است که بسیاری از نماد‌ها را در صف فروش قفل نموده است.  

در مجموع به نظر می‌رسد که بورس فردا با توجه به جمیع عوامل سبز باشد و شاخص کل روند مثبتی را داشته باشد.  

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد