درباره عرضه اولیه سپید بیشتر بدانید + نمودار

درباره عرضه اولیه سپید بیشتر بدانید + نمودار

براساس اعلام بورس اوراق بهادار در روز چهارشنبه 23 تیر ماه 1400 شاهد عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان (سهامی عام) خواهیم بود. در این عرضه اولیه 15 درصد از سهام شرکت ” سپید ماکیان ” به فروش خواهد رسید که از این تعداد، 120 میلیون و 600 هزار سهم برای عرضه به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش نبض بورس، براساس اعلام بورس اوراق بهادار در روز چهارشنبه 23 تیر ماه 1400 شاهد عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان (سهامی عام) خواهیم بود. در این عرضه اولیه 15 درصد از سهام شرکت ” سپید ماکیان ” به فروش خواهد رسید که از این تعداد، 120 میلیون و 600 هزار سهم برای عرضه به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

نام شرکت: سپید ماکیان (سهامی عام)
نماد: سپید
تاریخ عرضه اولیه: چهارشنبه 23 تیر ماه
زمان ثبت سفارش: براساس اطلاعیه ناظر بازار در روز عرضه
حداکثر سهام قابل سفارش: 150 سهم
محدوده قیمت: 19900 تا 21000 ریال
حداکثر نقدینگی مورد نیاز: حدود 317 هزار تومان
براساس این اطلاعات برای سفارش در سقف قیمت به حداکثر 317 هزار تومان نقدینگی نیاز خواهید داشت. البته در صورت تکرار مشارکت حدود 2.5 میلیون نفری به هر نفر حدود حدکثر 48 سهم به ارزش نزدیک 100 هزار تومان اختصاص پیدا می‌کند. نمودار زیر تعداد سهام اختصاص یافته به هر شخص را در صورت مشارکت 2، 2.5 و 3 میلیون نفر نمایش داده است.

 
 معرفی شرکت سپید ماکیان (سهامی عام)
شرکت سپید ماکیان در سال 1359 در اداره ثبت شرکت‌ها به نام کشیکه شمال به ثبت رسید و در سال 1368 با واگذاری به مدیریت جدید به نام شرکت سپید ماکیان تغییر نام داد. این شرکت در حال حاضر با سرمایه 100.5 میلیارد تومان در حال فعالیت در حوزه پرورش گوشت مرغی و تولید گوشت مرغ است. محصولات فعلی این شرکت در جدول زیر آورده شده است:
 
 


در حال حاضر آقایان رسولی به عنوان سهامداران عمده این شرکت شناخته می‌شوند. تصویر زیر آخرین ترکیب سهامداران این شرکت را نشان می‌دهد:

 


براساس اطلاعات ارايه شده در ارزش گذاری این شرکت،  جدول زیر میزان فروش سپید در طی سال‌های گذشته را بررسی و مقایسه کرده است. با دقت در این جدول می‌توانید میزان فروش و رشد آن را مشاهده و بررسی نمایید.

 


ارزشیابی این شرکت براساس گزارش‌های کارشناسان رسمی دادگستری و  صورت‌های مالی منتهی 30/12/1399 انجام شده است. جدول زیر خلاصه‌ی نتایج این ارزشیابی را نشان می‌دهد. /سیگنال

 
بیشتر بخوانید:
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 23 تیر 1400
  • خبر مهم برای سهامداران بانک دی
  • در مجمع غسالم چه گذشت؟ | به ازای هر سهم چقدر سود تقسیم شد؟
  • چه خبر از بزرگان بورس؟
  • حگردش کی بازگشایی می شود؟
  • کدام شرکت‌‌ها مجمع بورسی خود را برگزار می‌کنند؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه 22 تیر 1400

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد