رمزارز کاردانو ترند شد

رمزارز کاردانو ترند شد

طبق گزارش پلتفرم TapTools، در هفت روز گذشته تعامل کاربران با شبکه کاردانو افزایش قابل‌توجهی داشته است. این شبکه در...

در 11 می (21 اردیبهشت)، پلتفرم LunarCrush هم رمزارز کاردانو (ADA) را به عنوان مهم‌ترین توکن روز معرفی کرد. این روزها بحث و تبادل نظر در مورد تغییرات اکوسیستم این شبکه افزایش یافته و کاردانو حالا به یکی از پرتکرارترین هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

در روزهای گذشته، از پیشرفت‌ها و نسخه‌های جدیدی در شبکه کاردانو رونمایی شده است. در اوایل هفته گذشته، نسخه 8 کاردانو نود (Cardano node) ارايه شد. به کمک این پروتکل حاکمیتی، برگزاری نظرسنجی‌های SPO (اپراتورهای استخر) روی زنجیره تسهیل خواهد شد. همچنین، در روزهای گذشته شاهد انتشار اولین نسخه نود سازگار با شبکه اصلی هایدرا (Hydra) بوده‌ایم. هایدرا راهکارب برای افزایش مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو است.

از طرفی، نسخه Lace 1.1.0 هم منتشر شد. به کمک این نسخه، کاربران می‌توانند کیف پول رمزارزی خود را با استفاده از عبارت 12 یا 15 کلمه‌ای بازیابی و قیمت توکن‌های بومی موجود را مشاهده کنند. تیم توسعه Mithril هم نسخه جدید برنامه خود را منتشر کرده است.

در این میان، بحث‌های زیادی در مورد میم کوین جدید این شبکه هم شکل گرفته است. ارز دیجیتال SNEK یکی از بحث‌برانگیز‌ترین موضوعات کریپتو در روزهای گذشته بوده است. این رمزارز آنقدر سروصدا به پا کرد که چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو هم در توییتی در مورد ماهیت این توکن پرس‌وجو کرد. البته او تاکید کرد که مالک هیچ توکن NFT یا کالکشنی نیست و سوالات او هم برای تبلیغ و ایجاد هیجان در بازار نبوده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد