روند افزایش نرخ ورق گرم و سرد شرکت در دی‌ماه ادامه داشت

روند افزایش نرخ ورق گرم و سرد شرکت در دی‌ماه ادامه داشت

مقادیر فروش تجمیعی فولاد مبارکه در دوره 10ماهه به 6.4 میلیون تن رسیده که معادل مقادیر فروش سال گذشته است.

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دی‌ماه رکورد فروش ماهیانه خود را شکست و موفق به کسب درآمد عملیاتی 84هزار و 724 میلیارد ریالی رسید. این فروش نسبت به آذرماه بیش از 6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جمع کل فروش این شرکت در دوره 10 ماهه سال جاری به بیش از 579 هزار و 276 میلیارد ریال رسیده و این فروش نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد بیش از 76 درصدی را نشان می‌دهد که تمامی این رشد درآمد از محل افزایش نرخ فروش محصولات شرکت بوده است.

مقادیر فروش تجمیعی دوره 10ماهه به 6.4 میلیون تن رسیده که معادل مقادیر فروش سال گذشته است.

نرخ فروش محصولات شرکت در دی‌ماه با افزایش همراه بوده‌اند. نرخ فروش ورق گرم شرکت با بیش از 4 درصد افزایش به 126 میلیون و 800 هزار ریال رسیده است.

نرخ فروش ورق سرد نیز با 6.5 درصد افزایش قیمت نسبت به ماه گذشته به 156 میلیون و 600 هزار ریال در هر تن رسیده است. نرخ فروش ورق پوشش‌دار شرکت نیز بدون تغییر محسوسی نسبت به آذرماه معادل 187 میلیون و 100 هزار ریال بوده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه فولاد مبارکه اصفهان در 6 ماه اخیر ارايه‌شده است. همان‌گونه که مشاهده می‌شود بیشترین فروش ماهیانه شرکت در دی‌ماه محقق شده و فروش این شرکت نسبت به مردادماه در حدود 100 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: فروش یک هزار تن ورق رنگی فولادی در بورس کالا

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد