اولین خبر از عرضه اولیه غکورش| ثبت سفارش کی آغاز می شود؟

اولین خبر از عرضه اولیه غکورش| ثبت سفارش کی آغاز می شود؟

ثبت سفارش عرضه اولیه «غکورش» به عنوان سومین عرضه اولیه سال از ساعت 10:30 شروع و تا ساعت 12 و 30 دقیقه ادامه دارد.

به گزارش نبض بورس، بعد از عرضه اولیه فتوسا که در هفته گذشته انجام شد حالا عرضه اولیه غکورش به عنوان سومین عرضه اولیه سال جاری قرار است امروز 5 خرداد 1400 انجام شود. ثبت سفارش این عرضه اولیه از کی آغاز می‌شود؟

مدیر عملیات بازار بورس طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد:

امروز چهارشنبه مورخ 1400/03/05 تعداد 240 میلیون سهم معادل 8 درصد (168 میلیون سهم جهت عرضه به عموم و تعداد 72 میلیون سهم نیز صرفا به صندوق‌های سرمایه گذاری) از سهام شرکت صنعت غذایی کورش به عنوان پانصدو چهل و ششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، گروه تولید روغن‌های حیوانی و نباتی و طبقه تولید روغن‌ها چربی‌های گیاهی و حیوانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد غکورش به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد

یه اطلاع می‌رساند؛ پیرو پیام قبلی این مدیریت در خصوص عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش (غکورش) تاکید می‌شود دوره ثبت سفارش از ساعت 10:30 الی 12:30 می‌باشد.  

ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت 28500 و سقف قیمت 29950 ریال می‌باشد) 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد