نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

دومین مرحله ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عصر روز سه‌شنبه 28 تیر به پایان رسید. ایران خودرو نیز در این مرحله طرح‌های فروش مختلفی را به اجرا گذاشت. نتایج قرعه‌کشی چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در دومین مرحله از عرضه محصولات خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شش میلیون و 57 هزار و 555 نفر ثبت‌نام کردند و تعداد زیادی از آنها نیز داوطلب خرید ایران خودرو بوده‌اند.

در این مرحله حدود 76 هزار و 700 خودرو توسط خودروسازان عرضه شد. ایران خودرو نیز چهار طرح فروش مختلف را در قالب فروش فوق‌العاده و یکساله به افراد عادی و مادران واجد شرایط تعریف کرده بود.

مطالعه بیشتر: زمان اعلام نتایج ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه
نتایح قرعه‌کشی ایران خودرو کی اعلام می‌شود؟

نتایج قرعه‌کشی طرح‌های فروش خودروسازان از جمله ایران خودرو، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود. اما دلیل زمان‌بر بودن اعلام نتایج چیست؟ تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط باید انجام شود.

این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در مورد این محله از پیش‌فروش خودرو در سامانه یکپارچه به تسنیم گفته است: در مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو در مجموع شش میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

او بیان کرد: در واقع 50‌ درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید. در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد