حاشیه‌های امروز بورس 3 اسفند 99 / ارزش معاملات بورس 10 درصد روزهای اوج تابستان شد

حاشیه‌های امروز بورس 3 اسفند 99 / ارزش معاملات بورس 10 درصد روزهای اوج تابستان شد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با بیش از 10 هزار واحد افت دومین روز هفته را نیز نزولی به پایان رسید، افت شاخص کل هم‌وزن نیز 0٫25 درصد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی 0٫82 درصدی (10 هزار واحدی) و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و 222 هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. افت امروز شاخص کل نیز 0٫25 درصد بود.

معاملات مروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات بورس تنها 2٫5 هزار میلیارد تومان بود. این در حالی است که در اوایل تابستان و روزهای اوج بورس ارزش معاملات به مرز 25 هزار میلیارد تومان نیز رسیده بود.

در معاملات امروز که با صف فروش تمام نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. فشار عرضه در بازار به نحوی بود که تنها 9 سهم از بیش از 600 سهم بازار با صف خرید به کار خود خاتمه داند و بیش از 85 درصد سهام بازار در محدوده منفی معامله شدند.

امروز همچنین سه گروه فلزات اساسی، سیمان و مواد شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و همانند روز گذشته دو صندوق درآمد ثابت کمند و امین یکم بیش از سایر نمادهای بورس مشتری داشتند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویديوی تجارت‌نیوز ببینید:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد