سهامداران شبندر بخوانند | شبندر کی بازگشایی می شود؟

سهامداران شبندر بخوانند | شبندر کی بازگشایی می شود؟

شرکت نفت بندر عباس (شبندر) از 12 خرداد ماه امسال به علت تصمیمات مجمع عادی فوق‌العاده و برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه 368 درصدی بسته شد. این نماد کی بازگشایی می شود؟

به گزارش نبض بورس، شرکت نفت بندر عباس (شبندر) از ابتدای سال مالی 1399، با قیمت 977 تومان آغاز به کار کرد و تا تیر ماه 1400 به دو هزار و 136 تومان رسید، این نماد از 12 خرداد ماه امسال به علت تصمیمات مجمع عادی فوق‌العاده و برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه 368 درصدی متوقف شد.

مجمع عمومی عادی فوق العاده راس ساعت 11:00 روز یکشنبه مورخ 1400/04/27 درمحل کیلومتر 20 جاده اسکله شهید رجایی، شرکت پالایش نفت بندرعباس، ساختمان آموزش برگزار شد و مجمع با افزایش سرمایه (به شرح جدول ذیل) موافقت نمود و شرکت اعلام کرد با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 1399/12/30 شرکت، افزایش سرمایه تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت نخواهد رسید.

 
 

جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 11:00  یکشنبه مورخ 1400/04/27 در استان هرمزگان، شهر بندرعباس به آدرس کیلومتر 20 جاده اسکله شهید رجایی، شرکت پالایش نفت بندرعباس، ساختمان آموزش برگزار شد و ضمن تصویب صورت های مالی، سودی معادل 3850 ریال برای هر سهم شبندر اختصاص یافت.

حال سهامداران در بخش صدای سهامدار نبض بورس از خبرنگاران این سایت خواسته بودند تا پیگیر زمان بازگشایی این نماد باشند. این نماد کی بازگشایی می‌شود؟

مدت زمان بسته بودن نماد بعد از افزایش سرمایه بیشتر از 200 درصدی: نماد تا زمان ثبت تغییرات سرمایه شرکت در روزنامه رسمی کشور متوقف می‌ماند و پس از آن نماد بازگشایی می‌گردد و معمولا در همان ایام بازگشایی نماد، تغییرات تعداد سهام در پرتفوی سرمایه‌گذاری سهامداران منعکس می‌شود.

با پیگیری خبرنگار نبض بورس از مسيولین سازمان بورس اعلام شد: مطابق دستورالعمل نحوه انجام معاملات، اگر میزان افزایش سرمایه بالای 200 درصد باشد، تا زمان ثبت در ثبت شرکتها، نماد بازگشایی نخواهد شد.

بنابراین سهامداران شبندر باید منتظر ثبت تغییرات سرمایه شرکت باشند. 

 

خوانندگان محترم می‌توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی از طریق واتس‌اپ (این لینک)09222375591 برای صفحه «صدای سهامدار» پیام بفرستیدو مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی بورس فردا دوشنبه 11 مرداد 1400
  • مجمع شرکتی با فروش و درآمد صفر برگزار شد!
  • اخبار تاثیرگذار بر بورس فردا | خبر مهم برای کامودیتی ها
  • سودسازترین و زیان ده ترین نمادهای امروز بورس تهران
  • کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه دارند؟
  • دو نماد فرابورسی در صف عرضه اولیه ایستادند

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد