تحلیل تکنیکال برکت، برکت سقف تابستان را پس خواهد گرفت؟

تحلیل تکنیکال برکت، برکت سقف تابستان را پس خواهد گرفت؟

برکت امروز 23 فروردین 1400 را بعد از 8 روز متوالی منفی از صف فروش آغاز کرد و در ادامه موفق شد وارد دامنه مثبت معاملات شود و در مجموع توانست معاملات مثبت و متعادلی را داشته باشد. روند قیمت برکت در روز‌های آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، برکت امروز 23 فروردین 1400 را بعد از 8 روز متوالی منفی از صف فروش آغاز کرد و در ادامه موفق شد وارد دامنه مثبت معاملات شود و در مجموع توانست معاملات مثبت و متعادلی را داشته باشد تا اینکه در پایان بازار با معامله 97 میلیون برگه سهم و پایانی 0.1 درصد مثبت به کار خود پایان دهد.

برکت سقف تابستان را پس خواهد گرفت؟
 

برکت بعد از سقوط سنگین 75 درصدی در تابستان سال گذشته در محدوده 1000 تومان با اقبال خریداران همراه شد و پس از آن موفق به تشکیل یک روند صعودی تا فیبوی 0.61 اصلاح در محدوده 3200 تومان شد. با اینکه قیمت هنوز موفق به تثبیت بالای این محدوده نشده است، اما می‌تواند امیدوار بود که این اتفاق بزودی انجام پذیرد.

از طرفی دیگر خط روند صعودی قیمت همچنان به عنوان حمایت سهم محفوظ می‌باشد و در صورت افت در محدوده 2900 تومان که تلاقی مهمی نیز با حمایت هندسی در این سطح دارد، حمایت می‌شود.
در صورت تثبیت هدف قیمتی سهم روی 4500 تومان در اوج تابستان سال گذشته قرار دارد. اما در صورت از دست رفتن محدوده 2900 تومان حمایت جدی سهم ابتدا در فیبوی 0.5 اصلاح اخیر روی 2400 تومان و پس از آن در فیبوی 0.38 اصلاح اخیر روی 1900 تومان قرار دارد.

 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد