عکس | ایران خودرو رونمایی کرد:رکورددار فروش 1401 / با پولش می توانستید ...!

عکس | ایران خودرو رونمایی کرد:رکورددار فروش 1401 / با پولش می توانستید ...!

خودروشاخص تقاضا با تحلیل داده‌های به دست آمده از مراجع انتشار آگهی و اطلاعات مربوط به خودروهای معامله شده به کمک کارنامه، به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس داده های جمع آوری شده در بین خودروهای گروه ایران خودرو 207 دنده ای بیشترین تقاضا را در سال جاری داشته است، خودرویی که در حال حاضر در بازار نزدیک به 700 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 207 که در واقع فیس لیفت 206 می باشد در دو نوع 207 دنده ای و اتوماتیک مونتاژ و به بازار عرضه می شود. نمایشگر 7 اینچی لمسی یکی از آپشن های قابل نصب روی 207 است که علاوه بر آنکه یک کامپیوتر سفری محسوب می شود، با پخش تصاویر دوربین عقب این خودرو می تواند در هنگام رانندگی با دنده عقب بسیار مفید واقع شود. همچنین دکمه های جدید تعبیه شده بر روی غربیلک فرمان، یکی دیگر از آپشن های 207 دنده ای و اتومات، امکان کنترل دستگاه پخش، تلفن همراه و استفاده از قابلیت کروز کنترل این خودرو را برای راننده فراهم می کند.

از جمله آپشن های این خودرو میتوان به سیستم ترمز ضد قفل ABS ، EBD و MBA، سیستم ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، کلیدهای کنترل روی فرمان ، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی، پورت یو اس پی و بلندگو، سیستم مالتی مدیا لمسی با صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین دنده عقب، سیستم رهیاب، چراغ مه شکن جلو و عقب، برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، آینه های جانبی برقی و هم رنگ بدنه، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، قفل مرکزی با ریموت، رینگ و لاستیک آلومینیومی، کروز کنترل، سنسور و دوربین دنده عقب و ایموبیلایزر اشاره کرد.

قیمت 15 هزار دلاری این خودرو اما یک چالش بزرگ است که با توجه به خودروهایی که در بازارهای جهانی با این قیمت خرید و فروش می شوند می توان گفت آپشن های چشمگیری ندارند؛ مدل 2021 نیسان ورسا از جمله خودروهایی است که در بازارهای جهانی به قیمتی زیر 15 هزار دلار خرید و فروش می شود.

تمامی مدل‌های نیسان ورسا از پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه با یک گیربکس 5 سرعته دستی همراه شده هرچند می‌توان گیربکس CVT را نیز سفارش داد. تریم SR ورسا دارای ویژگی‌هایی همچون رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های جلوی LED و... می‌باشد. یک پکیج رفاهی نیز وجود دارد که شامل صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع خودکار و کروز کنترل تطبیقی است.

از دیگر خودروهایی که در بازار جهانی به قیمتی حتی پایین تر از 15 هزار دلار خرید و فروش می شوند می توان به شورولت اسپارک 2021 اشاره کرد؛ این خودرو با امکاناتی نظیر صفحه اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی با قابلیت اتصال اتو اندروید و اپل کارپلی، دوربین عقب و کیسه هوا، انتخابی به صرفه و خوب به نظر می رسد. همچنین با خواباندن صندلی های عقب 770 لیتر فضای بار برای این خودرو محیا می شود که فضای قابل قبولی برای این خودروی کوچک محسوب می شود.

227227

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد