پایداری شستا در مدار صعودی

پایداری شستا در مدار صعودی

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد یک و نیم درصدی قیمت 13,030ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم 150میلیارد تومان...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی  با رشد یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,870ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند. همچنین با جابجایی حدود 115میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,030ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها دو میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 12هزار واحد و حقوقی‌ها به 575هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 11هزار واحد و حقوقی‌ها 590هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا به رقم 150میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 91درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 9درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 106میلیون برگه سهم (93درصد) را اشخاص حقیقی و هشت میلیون برگه سهم (هفت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا علی‌رغم ثبت رشد یک و نیم درصدی، با خروج پول دو میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد