پیش بینی مهم از بورس فردا

پیش بینی مهم از بورس فردا

تابلوی معاملات بورس تهران امروز، پس از چند روز سرخ‌پوشی روند صعودی به خود گرفت. با وجود این صعود می‌توان به رشد شاخص...

 

 امروز شنبه یک مرداد ماه شاخص کل بورس تهران با رشد هزار و 606 واحدی معادل 0٫11 درصدی به سطح یک میلیون و 473 هزار واحد رسید. در این روز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد 0٫21 درصدی به محدوده 404 واحدی رسید.

این شروع سبز به سهامداران امید رشد دوباره می‌دهد. یعنی با این سبزپوشی ناچیز معاملات در ابتدای هفته می‌توان امیدوار بود که روزهای معاملاتی آینده نیز سبزپوش باشد.

البته تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه در پیش‌بینی هفتگی تجارت‌نیوز اعلام کردند که معاملات بازار سرمایه این هفته روند متعادل روبه بالایی را تجربه می‌کند. از سوی دیگر برخی از کارشناسان و تحلیلگران عقیده دارند تا زمانی که تکلیف مذاکرات و به واسطه آن قیمت دلار مشخص نشود نمی‌توان به رشد بورس امیدوار بود. همچنین رشدی که شاخص کل امروز تجربه کرد به ‌هیچ عنوان نمی‌تواند به عنوان سیگنالی برای رشد کلیت بازار در هفته‌های پیش‌رو قلمداد شود. اما به طور کلی اینطور به نظر می‌رسد که بازار چشم انداز روشن‌تری را در پی داشته باشد.

پیش‌بینی بورس شنبه

ایمان ريیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: فردا شاخص کل بورس و نمادهای شاخص ساز مثبت خواهند بود و انتظار می‌رود و این روند در روزهای دیگر بازار نیز ادامه‌‌دار باشد.

وی ادامه داد: امروز یک سری نمادها مثل خودور و خساپا بازگشایی شدند. بقیه نمادهای بزرگ نیز بازار شوند، حجم معاملات تعیین کننده روند بازار سرمایه است.

این کارشناس بازار سرمایه تشریح کرد: از سوی دیگر گزارش سه ماهه شرکت‌ها در گروه پالایشی بسیار خوب بود و در گروه بانکی و خودرویی نیز قابل قبول بودند. گروه بانکی سهام بانک ملت عرضه‌های حقوقی باعث شد ترس در معاملات وجود داشته باشد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد