تحلیل تکنیکال و بنیادی فروس | فروس تا کجا صعود خواهد کرد؟

تحلیل تکنیکال و بنیادی فروس | فروس تا کجا صعود خواهد کرد؟

فروس معاملات روز چهارشنبه هفته گذشته را از محدوده‌ صفر تابلو آغاز کرد و بعد گذشت اندک زمانی با حجم معاملات نسبتا قابل قبولی به صف خرید نشست و تا پایان بازار صف خرید خود را حفظ کرد. تحلیل روند قیمتی فروس چه می گوید؟

به گزارش نبض بورس، فروس معاملات روز چهارشنبه هفته گذشته را از محدوده‌ صفر تابلو آغاز کرد و بعد گذشت اندک زمانی با حجم معاملات نسبتا قابل قبولی به صف خرید نشست و تا پایان بازار صف خرید خود را حفظ کرد. در پایان با معامله کمی بیش از 13 میلیون برگه سهم و پایانی 4.5 درصد مثبت بسته شد.

تحلیل بنیادی فروس | رشد فروش
 

فروس در اردیبهشت ماه فروش 66.3 میلیارد تومانی را ثبت کرد که نشان از رشد 10.0 درصدی نسبت به میانگین ماهانه زمستان و رشد 29.0 درصدی نسبت به میانگین فروش ماهانه پاییز دارد. فروس در زمستان با فروش 180.5 میلیارد تومان به سود خالص 105.9 میلیارد تومان رسیده بود.

نرخ فروش فروسیلیسیم در دو ماه ابتدایی امسال نزدیک به سه برابر میانگین فصل بهار سال گذشته بوده است که عمده‌ آن به دلیل افزایش نرخ جهانی آن بوده است. با ادامه این روند در فروش شرکت تا پایان سال موفق به ساختن سود 120 تومانی به ازای هر سهم و بیشتر از آن نیز می‌شود.

تحلیل تکنیکال فروس | صعود تا کجا ادامه خواهد داشت؟
 
 

فروس از محدوده‌ 425 تومان نزدیک به کف قبلی با اقبال خریداران مواجه شد و فعلا تا فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 525 تومان قیمت را ریکاوری کرده است و به نظر می‌آید در گام بعدی سهم می‌تواند تا فیبوی 0.38 اصلاح در قیمت 600 تومان رشد نماید، اما هدف میان مدتی سهم در فیبوی 0.61 اصلاح اخیر بر روی 700 تومان قرار دارد. حد ضرر سهم بر روی 450 تومان و نهایتا روی کف قیمتی در 425 تومان قرار دارد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد