جدیدترین قیمت پراید در بازار / مقاومت پراید در برابر کاهش قیمت

جدیدترین قیمت پراید در بازار / مقاومت پراید در برابر کاهش قیمت

ارزان‌ترین خودروی بازار ایران مقاومتی جدی در برابر کاهش قیمت از خود نشان می‌دهد و پراید 111 به قیمت 127 میلیون تومان و پراید 131 به قیمت 108 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که قیمت بسیاری از خودروها در بازار ایران طی ماه بهمن با کاهش مواجه شده است اما پراید، ارزان‌ترین خودروی بازار ایران مقاومتی جدی در برابر کاهش قیمت از خود نشان می‌دهد.

آخرین گزارش‌ها نشان می‌‌دهد پراید 111 به قیمت 127 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین قیمت پراید 131 برابر با 108 میلیون تومان گزارش شده است.

پراید 132 که پیش از این حتی به محدوده 100 میلیون تومان رسیده بود، امروز به قیمت 109 میلیون تومان در بازار فایل شده است. قیمت پراید 151 یا وانت پراید اما 110 میلیون تومان گزارش شده است و مدل 151 پلاس این خودرو 121 میلیون تومان در بازار قیمت خورده است.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند مقاومت پراید در برابر کاهش قیمت به توقف خط تولید این خودرو در شرکت خودروسازی سایپا بازمی‌گردد. معامله‌گران معتقدند هرچند قیمت خودرو هر روز در فضای مجازی و بازار اعلام می‌شود اما مشتری چندانی در بازار یافت نمی‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد