نماد سرمایه‌گذاری استان قزوین در بورس تهران درج شد

نماد سرمایه‌گذاری استان قزوین در بورس تهران درج شد

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه 59,536 میلیارد ریال با نماد «وسقزوین» به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیریت پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس تهران اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ 9/2/1399 و آیین نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب 4/5/1399 شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ 12/6/1399 هیيت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه‌ گذاری استان قزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی و پانصد و هشتاد و هفتمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

این شرکت در گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه‌گریهای مالی» با کد صنعت 5699 و نماد «وسقزوین، Vaseghazvin» در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه ‌گذاری استان قزوین از تاریخ 31/1/1400 تحت شماره 11809 به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) افشا شده است.

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: تسنیم

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد