چرا بورس سبز شد؟/ حذف نشدن ارز 4200 تومانی کدام صنایع را متضرر می‌کند؟

چرا بورس سبز شد؟/ حذف نشدن ارز 4200 تومانی کدام صنایع را متضرر می‌کند؟

بورس متاثر از اخباری که شب گذشته پیرامون احتمال قیمت‌گذاری مجدد خودرو اعلام شد، مثبت آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس متاثر از اخباری که شب گذشته پیرامون احتمال قیمت‌گذاری مجدد خودرو اعلام شد، مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل در میانه بازار با بیش از 7هزار واحد رشد در کانال یک میلیون 446 هزار واحد قرار گرفت. فخوز و نوری و کگل بیشترین تاثیر مثبت را در میانه بازار به ثبت رساندند.

در بورس انتظار درست نیست!

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به اخباری که دیشب مبنی بر احتمال عدم لغو افزایش قیمت خودرو منتشر شد، آن دسته از نمادهای خودرویی که تعلیق نشدند سبزپوش هستند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خودرویی اعلام کردند افزایش قیمت خودرو لغو نشده بلکه منوط به افزایش تیراژ شده است. علاوه بر این روابط عمومی سازمان بورس نیز دیروز در توییتی اعلام کرد افزایش قیمت خودرو مجددا بررسی خواهد شد.

حدادی عنوان کرد: در حالی که فقط 48 ساعت از خبر لغو قیمت‌گذاری خودرو می‌گذشت این گروه با انتشار این اخبار مجددا سبز شد.

وی تصریح کرد: فروکش کردن جو منفی و هیجانی دیروز و انتشار اخبار مثبت امروز، بازار سهام را در اکثر نمادها مثبت کرده است. انتظار از بورس کلا درست نیست. چرا که اخبار متفاوت و متناقض بر بورس اثرگذار است.

این کارشناس بازار سهام به خبر پس گرفتن لایحه ارز 4200 تومانی از مجلس اشاره و عنوان کرد: اگر این اتفاق بیفتد خبر خوبی برای برخی از صنایع نخواهد بود. احتمالا گروه غذایی و دارویی از این داستان متضرر شوند.

 

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد