عرضه احتمالی آیفون تاشو در سال 2024 / قیمت گوشی موبایل امروز 24 آذر

عرضه احتمالی آیفون تاشو در سال 2024 / قیمت گوشی موبایل امروز 24 آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه 24 آذر 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، اپل همچنان به کار روی نسل بعدی آیفون ادامه می‌دهد تا این خانواده را با بهترین ویژگی‌ها عرضه کند، اما شایعات همچنین از تولید یک آیفون تاشو خبر می‌دهند. حالا در گزارشی اعلام شده که این گوشی تا سال 2023 معرفی نمی‌شود و به احتمال زیاد حتی باید تا سال 2024 منتظر بمانیم تا این محصول را ببینیم.

«راس یانگ» تحلیل‌گر صنعت نمایشگرها در گزارش جدیدی اعلام کرده که آیفون تاشو تا سال 2023 وارد بازار نمی‌شود. این شرکت مدتی است که روی پروتوتایپ این محصول کار می‌کند و نمونه‌هایی از نمایشگرهای تاشو را برای آزمایش از سامسونگ دریافت کرده است. البته در شایعات شنیده شده که کوپرتینویی‌ها برای این پروژه به‌صورت همزمان با ال‌جی دیسپلی هم همکاری دارند.

با این حال، یانگ می‌گوید آیفون تاشو به احتمال زیاد در سال 2024 عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی از یک نمایشگر 8 اینچی OLED استفاده می‌کند. بلومبرگ چند وقت پیش در گزارشی مدعی شد که اپل کار روی این گوشی تاشو را آغاز کرده اما فرآیند توسعه فعلا فقط به نمایشگر محدود شده است.

اگر اپل می‌خواهد سهمی از بازار گوشی‌های تاشو داشته باشد، باید به توسعه آیفون تاشو شتاب ببخشد. با توجه به اطلاعات موجود، این شرکت دو الی سه سال با عرضه محصول خود فاصله دارد و سامسونگ همین حالا بازار گوشی‌های تاشو را قبضه کرده است. از آن‌جایی که کره‌ای‌ها در این فاصله باز هم به عرضه محصولات منعطف ادامه خواهند داد، کار اپل برای رقابت با این شرکت سخت می‌شود.(دیجیاتو)

قیمت گوشی موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آخرین اخبار بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد