مصوبه نرخ 6400 تومان برای شیرخام اجرایی شد؟

مصوبه نرخ 6400 تومان برای شیرخام اجرایی شد؟

ريیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه تامین نهاده‌ها برای گاوداری‌ها به سختی صورت می‌گیرد، گفت: اگر مصوبه نرخ 6400 تومان برای شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده‌های دامی ادامه دار باشد، دام‌های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت به صدا در خواهد آمد.

به گزارش تجارت‌نیوز، احمد مقدسی، ريیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در خصوص خرید تضمینی شیرخام با نرخ 6400 تومان عملیاتی شده است یا خیر؟ اظهارکرد: دستورالعمل اجرایی آن به شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان‌های تعاون روستایی در استان‌ها ابلاغ شده و امیدواریم در روزهای آتی این مصوبه به مرحله اجرا برسد.

وی ادامه داد: تامین نهاده‌ها برای گاوداری‌ها به سختی صورت می‌گیرد. واحدهای پرواربندی، روستایی و سنتی به میزان بسیار کمی نهاده‌های دولتی دریافت می‌کنند. در واحدهای صنعتی نیز نهاده با تاخیر تامین می‌شود.

ريیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه کمبودی در تولید شیر و گوشت نداریم، گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده‌های دامی ادامه‌دار باشد قطعا دام‌های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت نیز به صدا در خواهد آمد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد