ایستادن در گرما برای سود 2 میلیون تومانی /عرضه میلیونی دلار بدون مشتری

ایستادن در گرما برای سود 2 میلیون تومانی /عرضه میلیونی دلار بدون مشتری

در روزهای اخیر صف‌هایی مقابل برخی از صرافی‌های مجاز که اقدام به خرید و فروش دلار با نرخ توافقی می‌کنند تشکیل شده است که این صف ها برای سود تقریبا دو میلیون تومانی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در روزهای اخیر صف‌هایی مقابل برخی از صرافی‌های مجاز که اقدام به خرید و فروش دلار با نرخ توافقی می‌کنند تشکیل شده است. عمده این افراد برای سود یک میلیون و 800 هزار تومانی که حد اکثر عایدشان خواهد شد حاضرند با کودک خردسال در گرمای نزدیک به 40 درجه در صف بایستند.

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر حاکی است این افراد با داشتن کارت ملی حد اکثر 2000 دلار را به قیمت 30 هزار 500 تومان خریداری می‌کنند و فقط چندقم آن طرف تر از مغازه دلالانی هستند که این دلار را نهایتا با قیمت 31 هزار و 400 تومان از این افراد می خرند که براین اساس در یک روز نهایتا چیزی حدود 2 میلیون تومان از این خرید و فروش عایدشان می‌شود.

بررسی کانال دلار عرضه دلار توافقی نشان می‌دهد در این کانال فقط دلارهایی با احجام اندک مشتری دارد و عرضه‌های میلیونی بدون مشتری هستند.

پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار مهر حاکی است عدم معامله عرضه‌های میلیونی دلار در کانال دلار توافقی نشان می‌دهد در روزهای آتی شاهد کاهش قیمت دلار در بازار خواهیم بود. این گزارش حاکی است دلالان در هفته گذشته دلار را به قیمت 32 هزار تومان خریداری می‌کردند که این قیمت هم اکنون به 31 هزار و 400 تومان رسیده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد