گوشی جدید سامسونگ به زودی عرضه می شود + مشخصات

گوشی جدید سامسونگ به زودی عرضه می شود + مشخصات

گوشی گلکسی A04s سامسونگ موفق به کسب گواهی FCC شد و به لطف آن به مشخصات فنی کلیدی آن اشاره شده است. انتظار می‌رود این...

گوشی گلکسی A04s سامسونگ به تازگی موفق به کسب گواهی FCC شده است که نشان می‌دهد آماده ورود به بازار شده است. گوشی ارزان قیمت سامسونگ در دیگر سایت‌ها مثل GeekBench و BIS India نیز رویت شده که به لطف آن‌ها مشخصات فنی اصلی آن فاش شده است. این گوشی باید اندروید 12 را اجرا کند که احتمالا رابط کاربری One UI 4.1 آن را همراهی می‌کند. در قلب تپنده این گوشی هم اگزینوس 850 و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 حضور دارند.

گوشی گلکسی A04s سامسونگ با شماره مدل SM-A045M موفق به کسب گواهی FCC شده است. این گوشی با یک شارژر 5V/3A و خروجی 9V/2.77A همراه است که از USB PD پشتیبانی می‌کند. آنطور که از خروجی‌های اعلام شده حدس می‌زنیم، این باتری با توان 25 واتی شارژ می‌شود. بدنه این گوشی از جنس پلی‌کربنات بوده و یک حسگر اثر انگشت هم روی فریم کناری آن قرار دارد. نوع پنل نمایشگر این گوشی LCD است و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در زیر آن تعبیه شده است.

از امکانات ارتباطی گلکسی ای 04 اس باید به وای فای a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 5 و NFC اشاره کرد. علاوه بر این از کارت حافظه microSD نیز برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. در این فهرست به جز این‌ها، اطلاعات دیگری ارايه نشده است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، انتظار می‌رود سامسونگ گوشی جدید گلکسی A04s را با قیمت بسیار مقرون به صرفه 135 دلاری وارد بازار هند کند. به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد