ایجاد 55 هزار شغل روستایی در یکسال

ایجاد 55 هزار شغل روستایی در یکسال

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در یک سال گذشته با اعتبار 2 هزار و 700 میلیارد تومان برای 55 هزار نفر فرصت شغلی در قالب حمایت از اشتغال روستایی ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 "اصغر نورالله زاده" امروز(پنجشنبه) در کرمانشاه در بازدید از طرح پرورش ماهی 300 تنی روستای "دشه پاوه" افزود: یکی از راهبرد‌های صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از تولیدات داخلی طرح "هر روستا یک محصول" است که در این برنامه از محصولات برند دارای مزیت روستا‌ها به منظور اشتغالزایی حمایت مالی شده است.

او گفت: اکنون در 354 روستای داری مزیت و برند سطح کشور با اعتبار 154 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

او در ادامه به افتتاح 23 مزرعه پرورش ماهی در روستای داریان پاوه همچنین بازدید خود از پرورش ماهی 300 تنی در روستای "دشه هانی کوان" اشاره کرد و گفت: با توجه به استعداد و مزیت منطقه و همچنین اشتیاق و شور و شوق مردم اورمانات برای کار و تلاش در حوزه آبزیان و پرورش ماهی حمایت مالی انجام می شود.

نورالله زاده یکی از برنامه‌ها و طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در اورامانات را تکمیل زنجیره تولید، مرکز فرآوری بسته بندی و توزیع اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین یکی از برنامه‌های در دستور کار این صندوق را توسعه و رسیدگی به مناطق آسیب دیده از هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کرد و افزود: مردم پاوه و اورامانات یکی از این مناطق است که صندوق کارآفرینی امید برای حفظ اشتغال و توسعه و جبران آسیب‌ها این منطقه از برنامه‌های توسعه، کسب و کار آن حمایت می‌کند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار جمعیت در 120کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد