جهش قیمت‌ها در بازار خودرو؛ پراید می‌تازد

جهش قیمت‌ها در بازار خودرو؛ پراید می‌تازد

روند قیمت ها در بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایشی بوده است و در این بین خودروهای گروه های پراید، پژو، تیبا و کوییک بیشترین افزایش قیمت ها را در این مدت تجربه کردند.

خبرآنلاین: روند قیمت ها در بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایشی بوده است و در این بین خودروهای گروه های پراید، پژو، تیبا و کوییک بیشترین افزایش قیمت ها را در این مدت تجربه کردند.

در بین خودروهای پراید مدل 111 آن از 171 میلیون تومان در روز گذشته امروز به 172 میلیون تومان رسیده است و مدل 131 آن نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر 154 میلیون تومان قیمت خورده است و پراید 132 نیز از 142 میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به 144 میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای گروه پژو نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که پژو 2008 مدل 1399 از آخرین روز هفته گذشته تاکنون 15 میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و 15 میلیون تومان قیمت خورده است و پژو 207 اتوماتیک مدل 1400 نیز در این مدت 5 میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر 510 میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای کوییک نیز این خودروها به طور میانگین از آخرین روز هفته گذشته تاکنون افزایش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کردند؛ کوییک دنده ای مدل 1399 در حال حاضر 180 میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز از آخرین روز هفته گذشته تاکنون به طور میانگین 2 میلیون تومان گران شدند؛ تیبا 2 مدل 1400 در حال حاضر در بازار به قیمت 177 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد