بورس از دیگر بازارها عقب می‌ماند؟ / در بلند مدت بازار سهام سودآور می‌شود

بورس از دیگر بازارها عقب می‌ماند؟ / در بلند مدت بازار سهام سودآور می‌شود

بازار سرمایه امروز با افت 36 هزار واحدی شاخص کل رو به رو شد و کانال 1٫4 میلیون واحدی را از دست داد. روند بازار سهام در روزهای آینده به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، افت 36 هزار واحدی شضاخص کل وبرس در چهارمین روز معاملاتی روند ریزشی بازار سهام را تثبیت کرد. امروز شاخص کل بورس کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را از دست داد و به محدوده یک میلیون و 391 هزار واحد رسید. اما روند بازار سهام در روزهای آینده به چه صورت خواهد بود؟

علی عصاری کارشناس بازار سهام درباره روند فعلی بازار سرمایه به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاظر ترس در بازار سرمایه غیرقابل انکار است. همچنین علاوه بر آن روند اخبار سیاسی و تحولاتی که در سیاست کلان در حال رخ دادن است تاثیر منفی بر تحرکات فعلی بازار گذاشته است. بنابراین تا رسیدن به یک ثبات در سیاست‌گذاری‌ها روند خنثی و منفی برای بورس قابل پیش‌بینی است.

وی در بخش دیگری درباره بالا بودن حجم عرضه‌ها در بازار و افت تقاضا گفت: مذاکرات برجام فارغ از هر نتیجه‌ای ترس سهامداران را برانگیخته و مانع از ورود نقدینگی در بازار شده است.

این کارشناس بازار در پیش‌بینی روند بازار سرمایه گفت: قطعا بلند مدت روند بازار سرمایه مثبت خواهد بود در حالی که نسبت به بازارهای موازی از قبیل دلار، مسکن و خودرو عقب ماندگی‌های مشهودی در بازار دیده می‌شود که امیدوار هستم با یک گپ زمانی جایگاه اصلی خود را پبدا کند.

آخرین پیش‌بینی بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد