حاشیه‌های بورس امروز 28 فروردین / خروج 490 میلیارد تومان نقدینگی توسط حقوقی‌ها

حاشیه‌های بورس امروز 28 فروردین / خروج 490 میلیارد تومان نقدینگی توسط حقوقی‌ها

بازار سهام در پایان معاملات امروز (شنبه) با نزول 9 هزار واحدی همراه بود و تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل بودند. همچنین حقوقی‌ها فعالیت‌های خود را در بازار نزولی ادامه دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص همراه بود. حدود 310 نماد در بورس امروز با روند نزولی همراه بودند و تنها 18 نماد در بورس امروز روند مثبتی را ثبت کردند. حجم و ارزش معاملات همجنان در حالت رکود به سر می‌برد. حقوقی‌ها امروز بیش از 490 میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

شاخص کل بورس با افت 9 هزار واحدی (0٫7 درصد) به کانال یک میلیون و 233 هزار رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت حدود یک هزار واحدی همراه بود.

نمادهای خساپا، خودرو و خگستر بیش‌ترین حجم عرضه و نماد سپاس و ثبهساز بیش‌ترین حجم تقاضا را در جریان معاملات امروز بازار سهام ثبت کردند. بیش‌ترین تاثیر منفی در بازار را نمادهای فولاد، فملی و شستا داشتند.

نمادهای «فملی»، «اپال»، «سیتا»، «بوعلی»، «ساراب»، «شستا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بگیلان»، «آریا»، «بپاس»، «غگیلا»، «بپیوند»، «صبا» و «تسه» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند. نمادهای وبملت، وبصادر و فملی بیش‌ترین حجم خریدار حقوقی را داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد