قیمت انواع مرغ و تخم‌مرغ در 12 مرداد 1400 + جدول قیمت‌ها

قیمت انواع مرغ و تخم‌مرغ در 12 مرداد 1400 + جدول قیمت‌ها

قیمت مرغ امروز نسبت به روز گذشته بدون تغییر خاصی عرضه شد. در این میان ثبت فرآیند تولید گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت الزامی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت انواع مرغ در دوازدهم مرداد 1400 به شرح زیر است (بازار):

ثبت فرآیند تولید گوشت مرغ

در همین راستا، معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: کشتارگاه‌های مرغ و خودروهای حمل گوشت مرغ در خراسان رضوی باید بارکد مربوط به ثبت نرم‌افزار سامانه جامع تجارت را از اداره پست دریافت کرده و نسبت به ثبت نام در این بخش اقدام کنند.

علی غفوری مقدم، اعلام کرد: به منظور نظارت بیشتر بر عرضه گوشت مرغ، حذف واسطه‌ها و واقعی کردن قیمت‌ها، از این پس فرآیند تولید گوشت مرغ از کشتارگاه گرفته تا توزیع آن در خرده‌فروشی در سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود.

وی بیان کرد: کشتارگاه های مرغ و خودروهای حمل آن تا مراکز عرضه این ماده غذایی، موظف هستند تا فرآیند کاری خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت برسانند تا بتوان نظارت بیشتری بر روند تولید تا توزیع گوشت مرغ در بازار داشت.

نظارت بر زنجیره تامین گوشت مرغ

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی تصریح کرد: مسولیت نظارت بر زنجیره تامین گوشت مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع آن برعهده معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است که در ماه‌های اخیر نیز اقدامات زیادی از سوی این دو نهاد به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان انجام شد.

وی همچنین گفت: کشتارگاه‌های مرغ و خودروهای حمل گوشت مرغ در خراسان رضوی باید بارکد مربوط به ثبت نرم افزار سامانه جامع تجارت را از اداره پست دریافت کرده و نسبت به ثبت نام در این بخش اقدام کنند تا فرآیند تولید تا توزیع زیر نظر بازرسان قرار گیرد، در غیر این صورت عرضه گوشت مرغ توسط آنها به عنوان عرضه کالا خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند و میزان دریافتی گوشت مرغ خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

غفوری مقدم در خاتمه تاکید کرد: اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در صورتی که در سامانه جامع تجارت ثبت نام نکنند، نمی توانند فعالیتی داشته باشند (موج).

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد