مردم کدام استان‌ ها بیشتر سجامی شدند؟

مردم کدام استان‌ ها بیشتر سجامی شدند؟

آخرین آمار درمورد تعداد افرادی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، حاکی از آن است که در خردادماه استان تهران با 16 هزار و 661 مورد بیشترین و استان چهارمحال و...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در خردادماه سال جاری، 76 هزار و 214 ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از 100 هزار سهامدار در این ماه به 101 هزار و 165 مورد رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام در ماه مذکور به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با 16 هزار و 661 مورد، اصفهان با 6307 مورد، خوزستان با 5647 مورد، خراسان رضوی با 4877 مورد و البرز با 4011 مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر پنج استان ایلام با 387، کهگیلویه و بویراحمد با 428، خراسان جنوبی با 653، زنجان با 680 و چهارمحال و بختیاری با 685 مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

این درحالی است که در اردیبهشت ماه مردم پنج استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان در سجامی شدن پیشتاز بودند و در مقابل مردم پنج استان ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، سمنان و خراسان جنوبی کم‌ترین ثبت‌نام در  سجام را داشتند.

بر اساس این گزارش، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیکی کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد