چند سیگنال مهم برای بورس امروز

چند سیگنال مهم برای بورس امروز

بورس این روزها تحت تاثیر اخبار ضدونقیض پر افت‌وخیز است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس متاثر از تصمیمات ضدونقیض و شبانه دولتی این روزها را پر افت‌وخیر می‌گذراند. فروش اوراق دولتی این روزها بورس را در کنار سایر موارد متاثر کرده و بازار در سراشیبی است.

وزیر اقتصاد: پیشنهاد جدی وزارت اقتصاد برای جبران کسری بودجه تمرکز بر روش فروش اموال مازاد دولت است تا ضمن تبدیل دارایی غیرمولد دولت به مولد، کمترین اثر را به جهت پیامدهای تورمی و منفی داشته باشد.

مشاور ريیس کمیسیون برنامه و بودجه: برای شرکت ملی نفت یک میلیون و 200 هزار بشکه فروش نفت با قیمت 60 دلار و نرخ ارز 23 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

دبیر انجمن کارخانجات تولیدکنندگان قند و شکر: پیش‌بینی می‌شود اگر سال آینده مشکل آب نداشته باشیم گام بزرگی به سمت خودکفایی برداریم.

وزیر نفت: بحث افزایش ظرفیت تولید پالایشگاهی را دنبال می‌کنیم. در انتظار دریافت مجوز افزایش 300 هزار بشکه‌ای ظرفیت پالایشگاهی هستیم.

سخنگوی صنعت برق ایران: در چند روز اخیر به دلیل افزایش مصرف برق خانگی میزان گاز تحویلی به واحدهای نیروگاهی به طور میانگین 50 درصد کاهش یافته است.

خداییان سخنگوی قوه قضاییه: تاکنون اقدامات خوبی در جهت وصول مطالبات بانک‌ها انجام و مبالغی به طور کامل تسویه شده است. 49 هزار میلیارد تومان از مطالبات بانکی در 2 سال گذشته وصول شد.

 

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد