سهامداران ودی بخوانند / شرکت بیمه دی در مناقصه بنیاد شهید

سهامداران ودی بخوانند / شرکت بیمه دی در مناقصه بنیاد شهید

بر اساس اطلاعات کدال ودی قرار است در یک مناقصه دو مرحله‌ای خرید خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بیمه دی از شرکت در یک مناقصه عمومی دو مرحله‌ای خبر داده است. بر اساس این اطلاعیه، ودی قرار است در یک مناقصه دو مرحله‌ای خرید خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کند.

این مناقصه امروز 25 آبان برگزار شده و نتیجه آن 10 آذرماه مشخص می‌شود.

تعداد پایه بیمه‌شدگان تحت پوشش حدود یک میلیون و 700 هزار نفر و میزان سپرده فرایند ارجاع کار در قالب ضمانت‌نامه بانکی 51 میلیارد تومان برآورد شده است.

ودی که با سرمایه 595 میلیارد تومانی در بورس فعال است. در شش ماهه نخست امسال توانسته به ازای هر سهم 616 ریال سود محقق کند. عددی که نسبت به دوره مشابه سال قبل افتی 58 درصدی داشته است.
این شرکت بیمه همچنین در دوره یکماهه منتهی به 30 مهر 1400، حدود 150 میلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده و حدود 330 میلیارد تومان هم خسارت پرداخت کرده است. میزان حق بیمه صادره این بیمه از ابتدای سال تا پایان مهر به یکهزار و 169 میلیارد تومان رسیده و کل خسارت پرداختی بیمه دی هم بیش از 2100 میلیارد تومان بوده است.

بیمه دی همچنین در تاریخ 26 مهرماه افزایش سرمایه 270 درصدی خود را در هیات مدیره به تصویب رساند.پ

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد