ورود عرضه اولیه‌ها به بورس‌ متناسب با شرایط بازار‌/روند عرضه اولیه شرکت‌ها متوقف نمی‌شود

ورود عرضه اولیه‌ها به بورس‌ متناسب با شرایط بازار‌/روند عرضه اولیه شرکت‌ها متوقف نمی‌شود

سرپرست بورس تهران درباره وضعیت عرضه‌های اولیه در بورس گفت: عرضه‌های اولیه متناسب با شرایط بازار سرمایه برای انجام معامله وارد بورس می‌شود.

محمود گودرزی، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص عرضه‌های اولیه در بورس اظهار داشت: تصمیم‌گیری برای عرضه سهام شرکت هایی که خواهان ورود به بورس هستند، در شرایط مختلف، متفاوت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه اولیه‌ای در بازار سرمایه انجام نمی شود، ادامه داد: عرضه های اولیه متناسب با شرایط بازار سرمایه برای انجام معامله وارد بورس می‌شوند.

سرپرست بورس تهران تاکید کرد: ریزش بازار در ماه‌های گذشته ارتباطی به شرکت‌های عرضه شده در بورس ندارد‌ ولی به دلیل اینکه در وضعیت فعلی بازار با مشکل تقاضا مواجه است، این عرضه ها متوقف شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط بورس، برنامه‌ی برای عرضه اولیه شرکت‌ها نداریم، تصریح کرد: روند عرضه اولیه شرکت ها متوقف نخواهد شد و متناسب با وضعیت بورس و فرابورس، این عرضه ها انجام ‌می‌شود.

به گزارش فارس، مخاطبین خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» کمپین هایی با عناوین «عرضه اولیه‌ها را متوقف کنید»، «روش جدید عرضه اولیه سهام لغو شود»، «سهم عرضه اولیه حقوقی‌ها کاهش یابد»، «توقف عرضه‌ اولیه‌هایی که سوددهی ندارد» و «عرضه اولیه‌ها را فعلا وارد بورس نکنید» خواستار پیگیری توقف عرضه های اولیه در بورس شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد