تغییرات جدید در بازار خودرو / پراید ارزان شد

تغییرات جدید در بازار خودرو / پراید ارزان شد

قیمت خودروهای داخلی در بازار هفته گذشته با نوسان قیمت همراه بود اما هفته را تعدادی از خودروها با کاهش قیمت نسبت به آغاز هفته گذراندند. قیمت پراید 111 در شنبه هفته گذشته 155 میلیون تومان اما در بازار روز جمعه 153 میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودروهای داخلی در بازار هفته دوم شهریور با با نوسان قیمت همراه بود و تعدادی از خودروها با افزایش قیمت و تعدادی از خودروها با کاهش قیمت همراه بودند. بخی از خودروها همچون پراید عملکرد کاهشی را ثبت کردند و پعضی از خودروها همچون 206 تیپ دو افزایش قیمت را ثبت کردند.

عملکرد خودروها در هفته گذشته چگونه بود؟

قیمت خودرو داخلی پراید 111 در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و به 153 میلیون تومان رسید. در مقابل پژو 206 تیپ دو در شنبه هفته گذشته با قیمت 251 میلیون تومان و در جمعه 19 شهریور با قیمت 253 میلیون تومان معامله شد.

206 تیپ پنج در هفته گذشته با افزایش قیمت زیادی همراه بود در در نهایت از قیمت 297 میلیون تومان به قیمت 304 میلیون تومان رسیده است. در مقابل پژو پارس LX در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و شنبه گذشته با قیمت 307 میلیون تومان و جمعه 19 شهریور با قیمت 294 میلیون تومان ثبت شد.

دنا پلاس اتوماتیک مدل 1400 بدون تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته همچنان با قیمت 570 میلیون تومان معامله می‌شود. دنا پلاس اتوماتیک در روز جمعه افزایش قیمت را ثبت کرده است.

مطالعه بیشتر: قیمت خودروهای کارکرده در بازار / با نیم میلیارد چه خودرویی می‌توان خرید؟

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد