آمادگی صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری

آمادگی صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری

ایلنا: شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای ضمن درخواست از مردم برای رعایت نکات صرفه‌جویی، آماده‌باش کامل و خدمت‌رسانی بی‌وقفه پرسنل صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور...

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت توزیع نیروی برق (توانیر)، شرکت توانیر در اطلاعیه‌ای با توجه به برگزاری کنکور سراسری در پایان هفته جاری، ضمن درخواست از مردم برای رعایت نکات صرفه‌جویی، آماده‌باش کامل و خدمت‌رسانی بی‌وقفه پرسنل صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

در اطلاعیه توانیر آمده است: در حال حاضر نیروگاه‌ها و شبکه‌های انتقال و توزیع برای تامین برق پایدار در تلاش بی‌وقفه هستند.

علاوه بر این در زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل حساسیت موضوع، بیش از 3 هزار اکیپ عملیاتی، امدادی و برق‌رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

همچنین در این خصوص شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور آمادگی دارند تا در صورت نیاز هماهنگی بیشتر را با مراکز برگزاری آزمون به انجام رسانند.

همچنین از همه هم‌وطنان نیز خواهشمندیم با رعایت تنظیم کولرهای گازی روی دمای 24 درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی، استفاده‌نکردن از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشوی، لباسشویی، ظرف‌شویی در فاصله ساعت‌های 12 تا 18 هر روز بهره‌گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در روز و خاموش‌کردن لامپ‌های اضافی در شب ضمن تامین آرامش فکری آینده‌سازان کشور در زمان برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه، خادمین خود در صنعت برق را در پایداری شبکه برق یاری کنند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد