پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 مرداد | شاخص 1.5 میلیون واحد را خواهد دید؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 20 مرداد | شاخص 1.5 میلیون واحد را خواهد دید؟

شاخص کل امروز نیز به مانند روز‌های گذشته روند رو به رشد خود را ادامه داد و حالا در یک قدمی رسیدن به کانال 1.5 میلیون واحدی قرار دارد. آیا شاخص کل فردا چهارشنبه 20 مرداد به کانال جدید وارد خواهد شد؟

به گزارش نبض بورس، امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 باز هم شاخص‌ها سبزپوش بودند و رنگ غالب نقشه بازار نیز سبز بود.  

شاخص کل توانست در ادامه روند صعودی خود امروز نیز با 20595 واحد افزایش معادل 1.44 درصد به یک میلیون و 453 هزار و 796 واحد برسد. همچنین شاخص کل هموزن نیز با صعود‌هایی که این روز‌ها دارد سرانجام از سطح 400 هزار واحد فاصله گرفت و با 5421 واحد افزایش معادل 1.31 درصد به 418 هزار و 170 واحد رسید.  

ارزش معاملات نیز موفق شد در روز جاری رکورد سال 1400 را بشکاند. امروز ارزش 77 هزار و 82 میلیارد ریال در بورس گزارش شد.  

امروز از 674 نماد حاضر، 164 نماد (21 درصد) در صف خرید و 66 نماد (10 درصد) در صف فروش بودند و همان گونه که ملاحظه می‌گردد تعداد نماد‌های با صف خرید بیش از دو برابر تعداد نماد‌ها با صف فروش شده است.

هر چند که روند خروج پول حقیقی از بازار باز هم کاهش یافت، اما برای چهارمین روز متوالی شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و مقدار آن 44.3 میلیارد تومان گزارش شد.  

 
 
بورس فردا چگونه خواهد بود؟ کدام گروه‌ها پیشتازند؟

دلار به عنوان یکی از محرک‌های بازار سرمایه امروز تا نزدیک کانال 26 هزار واحد پیش رفته است و این برای سهامداران می‌تواند خبر مهمی باشد.  

همچنین هر چند که گفته شد که خروج پول حقیقی در چهار روز متوالی رخ داده است، اما روند آن کندتر شده است و این نیز می‌تواند یک سیگنال مثبت به بازار مخابره کند.  

ایمان ريیسی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه طی مصاحبه‌ای درباره شاخص کل پیش‌بینی کرده است که تا هفته آینده اگر روند بازار صعودی باشد رسیدن شاخص به محدوده یک میلیون و 540 هزار واحدی محتمل به نظر می‌رسد.  

وی درباره گروه‌های پیشتاز بازار فردا، در گفتگو با تجارت نیوز اظهار داشته است: گروه نماد‌های فلزات اساسی و ساختمانی می‌توانند از گروه‌های پیش‌رو بازار باشند. به خصوص گروه ساختمانی که از زمان ریزش بازار تا به حال در آن اصلاح قیمتی به شکل گسترده‌ای رخ داده است.

احتمالا در حال حاضر روند شاخص کل تا محدوده مقاومت 1.5 میلیون واحدی صعودی باشد و در آن محدوده به نظر می‌رسد شاهد یک اصلاح باشیم.  

بیشتر بخوانید:
  • سنگین ترین صفوف خرید و فروش بازار
  • وهامون چرا متوقف شد و کی بازگشایی می شود؟
  • افزایش سرمایه سنگین بیش از 5000 درصدی یک نماد
  • آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا چهارشنبه 20 مرداد

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد