مدارس غیردولتی کشور زیر چتر خدمات بیمه‌ سرمد

مدارس غیردولتی کشور زیر چتر خدمات بیمه‌ سرمد

خدمات بیمه‌ای مدارس غیردولتی سراسر کشور به بیمه سرمد سپرده شد.

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در جلسه‌ای با حضور یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد و عباس معزی مدیرعامل و علیرضا رمضانیان مشاور مالی و برنامه‌ریزی صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی کشور، تفاهم‌نامه بیمه‌ای میان این دو مجموعه به امضا رسید و خدمات بیمه‌ای مدارس غیردولتی سراسر کشور به سرمد سپرده شد.

با امضای این تفاهم‌نامه، کلیه خدمات بیمه‌ای مدارس غیردولتی در کشور برای اولین بار در بیمه سرمد تجمیع شد تا این شرکت، افتخار خدمت‌رسانی به شاغلان مدارس غیردولتی و خانواده آنان را پیدا کند.

یعقوب رشنوادی پس از امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه تجمیع امور بیمه‌ای مدارس غیردولتی کشور برای اولین بار اتفاق افتاده است، گفت: تمام تلاش ما در مجموعه بیمه سرمد، ارايه خدمات مناسب و به‌موقع است و امیدوارم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شرکت، بتوانیم سهم کوچکی در خدمت‌رسانی به معلمان و شاغلان در مدارس غیردولتی و جامعه فرهنگی کشور داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: بیمه سرمد شرکت جوانی است که به پشتوانه بانک صادرات ایران اعتبار خود را با ارايه خدمات نوین و محصولات به‌روز به دست آورده و تلاش می‌کند تکیه‌گاه مطمينی برای بیمه‌گذاران خود باشد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی نیز گفت: امیدواریم بیمه سرمد با ظرفیت‌هایی که دارد بتواند رضایت کارکنان مدارس غیردولتی کشور را جلب کند و این تفاهم‌نامه سرآغاز همکاری میان دو مجموعه باشد.

بیش از 17800 مدرسه غیردولتی در کشور، عضو صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی هستند و از خدمات این صندوق استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد