بورس دوباره ریخت | کاهش 9 هزار و 701 واحدی شاخص کل

بورس دوباره ریخت | کاهش 9 هزار و 701 واحدی شاخص کل

هرچند که بازار سرمایه روز گذشته یک صعود خفیف را پشت سر گذاشت اما امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمز رنگ شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با 9 هزار و 701 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 463 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 4 هزار 454  واحد کاهش یافت و رقم 400 هزار و 31 واحد را ثبت کرد. در این بازار 307 هزار معامله به ارزش 34 هزار و 962 میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز 233 واحد کاهش یافت و تا رقم 19 هزار و 181 واحد نزول کرد. در این بازار 149 هزار معامله انجام شد که 16 هزار و 825 میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد