خروج 15 میلیاردتومانی منابع از صندوق "زرین پارسیان"

خروج 15 میلیاردتومانی منابع از صندوق "زرین پارسیان"

عملکرد این صندوق در هفته گذشته با خروج 150 میلیارد ریال سرمایه و همچنین کسب بازدهی منفی 5 درصدی نسبت به هفته گذشته همراه شد.

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق زرین پارسیان که از صندوق‌های سهامی بازار سرمایه محسوب می‌گردد و تحت مدیریت تامین سرمایه لوتوس پارسیان قرار دارد، در پایان روز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال جاری با خروج 150 میلیارد ریال سرمایه و همچنین کسب بازدهی منفی 5 درصدی در هفته قبل، به ارزش 14 هزار و 408 میلیارد ریالی رسیده تا به‌این‌ترتیب ارزش این صندوق که جزو یکی از پرارزش‌ترین‌ها در صندوق‌های مشابه است به کمتر از 1.500 میلیارد تومان برسد.

 بازدهی‌های محقق شده صندوق 

در هفته قبل همان‌گونه که مشاهده می‌شود بازدهی این صندوق 5 درصد منفی بوده است که یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌ها در هفته قبل بوده و همچنین بازدهی این صندوق نسبت به یک سال قبل 92.8 درصد مثبت بوده است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب‌سایت این صندوق شامل 97.1 درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و 2.9 درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

صنایع اصلی تحت سرمایه‌گذاری صندوق  سهام اصلی سرمایه‌گذاری شده صندوق

لازم به ذکر است که اطلاعات جدول زیر از صورت‌وضعیت پرتفوی 30 اسفندماه صندوق ارايه‌شده است و ممکن است در این مدت شاهد برخی تغییرات در ترکیب دارایی‌های صندوق بوده باشیم.


  • بیشتر بخوانید:
سود سرمایه‌گذاری اصلی‌ترین عامل سودآوری "لوتوس"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد