رشد یک میلیونی سهام عدالت در هفته پایانی سال

رشد یک میلیونی سهام عدالت در هفته پایانی سال

با صعود شاخص در جریان معاملات هفته آخر اسفند ماه، نمادهای زیادی با افزایش قیمت همراه بودند و ارزش سبد سهام عدالت نیز در ادامه روند صعودی شاخص افزایش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام هفته پایانی سال 99 را برخلاف هفته‌های گذشته با یک روند صعودی پشت‌شر گذاشت و شاخص از کانال یک میلیون و 300 عبور کرد. در جریان معاملات هفته پایانی اسفند بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز روند صعودی را ثبت کردند و از طرفی نمادهای سهام عدالت با افزایش حجم تقاضا همراه بودند.

در روند معاملات هفته پایانی سال 99 شاخص بازار با یک روند صعودی موجب افزایش حجم معاملات و افزایش نقدینگی در بازار شد. برخی از کارشناسان معتقد بودند رفته رفته اعتماد به بازار برمی‌گردد و ورود نقدینگی افزایش پیدا می‌کند. با منتشر شدن خبر واریز سود سهام عدالت باید دید روند تغییرات ارزش سبد سهام عدالت در هفته‌ها آینده چگونه پیش می‌رود.

در جریان معاملات این هفته سهام عدالت با یک روند صهودی از کانال 11 میلیون عبور کرد و در روز آخر معاملاتی سال 99 با رشد 14 درصدی نسبت به هفته گذشته، به 11 میلیون و 929 هزار تومان رسید.

این افزایش قیمت همراه با افزایش قیمت بسیاری از نمادهای سهام عدالت بود و این روند صعودی در هفته آخر سال 99 بسیاری از سهامداران عدالت را به آینده خوش‌بین کرد.

آخرین اخبار درباره واریز سود سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد