کف حمایتی وخاور کجاست؟

کف حمایتی وخاور کجاست؟

بانک خاورمیانه در این هفته علیرغم صف فروش تقریبا یکدست بازار جزء معدود سهامی بود که در صف فروش قفل نشد و همچنان خریدار برای این سهم وجود داشت. روند قیمتی این سهم در روزهای آینده بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، بانک خاورمیانه در این هفته علیرغم صف فروش تقریبا یکدست بازار جزء معدود سهامی بود که در صف فروش قفل نشد و همچنان خریدار برای این سهم وجود داشت. امروز نیز سهم با معاملات متعادل و منفی آغاز کرد و در پایان با 2.4 میلیون برگه سهم معامله و پایانی 0.75 درصد منفی بسته شد.

اهداف وخاور کجاست؟
 

سهم از اوج خود در 1400 تومان تا محدوده 850 تومان اصلاح مناسبی داشته است و پس از آن یک بار تا فیبوی 0.61 اصلاح در 1200 تومان قیمت را ریکاوری کرد، اما دوباره قیمت افت کرده و به محدوده کف قبلی در 850 تومان اصلاح کرد و در ادامه دوباره قیمت با واکنش مثبت بازار مواجه شده، اما این بار فعلا تا محدوده فیبوی 0.23 اصلاح اخیر در 980 تومان رشد کرد و بعد از استراحتی کوتاه انتظار می‌رود دوباره حوالی 900 تومان با اقبال خریداران همراه شده و قیمت شانس حضور دوباره تا فیبوی 0.38 اصلاح اخیر در 1060 تومان داشته باشد.

شکست محدوده روانی 1000 تومان که همزمان تلاقی مهمی با خط روند نزولی در نمودار قیمت دارد می‌تواند مسیر پیش روی قیمت تا 1200 تومان را تسهیل کند.

 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد