"برکت" مجوز افزایش سرمایه 27 درصدی گرفت

"برکت" مجوز افزایش سرمایه 27 درصدی گرفت

مجوز افزایش سرمایه شرکت گروه دارویی برکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آگهی منتشر شده در سایت کدال (سامانه اطلاع‌رسانی ناشران بورسی) توسط شرکت گروه دارویی برکت در تاریخ یکم شهریور 1400، مجوز افزایش سرمایه 27 درصدی سهام برکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ 154 میلیارد تومان، به شرح ذیل صادر شد:

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه دارویی برکت سهامی عام) در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

  • "فملی" افزایش سرمایه 100 درصدی می‌دهد/ هدف، انتقال آب خلیج فارس به شرکت

بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مریوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.

لازم به ذکر است، شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60 روز از تاریخ این مجوز امکان پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق ماده 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقررات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطلاعاتی بوده و به منزله تایید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت با طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نیست.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد