پیش‌بینی بازارها در دوران دولت ريیسی / طرح «جهش مسکن» با قیمت چه می‌کند؟

پیش‌بینی بازارها در دوران دولت ريیسی / طرح «جهش مسکن» با قیمت چه می‌کند؟

اجرای طرح جهش مسکن، احتمال کنترل قیمت‌ها در بازارها، فروش اوراق دولتی در بازار سهام تنها سه اقدام از مجموع اقدامات و تصمیمات دولت است که احتمالا بر بازارها تاثیر داشته باشند. واکنش احتمالی بازارها به این اقدامات چه خواهد بود؟ ساعت 16 روز چهارشنبه دو کارشناس اقتصادی به این سوال پاسخ خواهند داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از نوسان شدید قیمت‌ها در سال گذشته، دوره رکود بازارها آغاز شد و طی یک سال اخیر هیچ کدام از بازارهای مالی به اندازه تورم بازدهی نداشتند. در این شرایط دولت نیز با اجرای طرح‌های دولت و شعار برخورد دستوری در برخی بازارها پیام‌های مهمی را برای آینده بازارها داشته است.

اجرای طرح جهش مسکن، احتمال کنترل قیمت‌ها در بازارها، فروش اوراق دولتی در بازار سهام تنها سه اقدام از مجموع اقدامات و تصمیمات دولت است که احتمالا بر بازارها تاثیر داشته باشند. واکنش احتمالی بازارها به این اقدامات چه خواهد بود؟

ساعت 16 روز چهارشنبه 28 مهر ماه امسال نیما آگاهی و محمد حشمتی، دو کارشناس بازارهای مالی در گفتگوی زنده اینستاگرامی با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز، به این پرسش پاسخ می‌دهند که احتمالا بازارها در آینده چه واکنشی نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های دولت خواهند داشت؟

این گفتگو را می‌توانید چهارشنبه 28 مهر ماه، ساعت 16 از صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز ببینید.

مطالعه بیشتر: با سرمایه خود چه کنیم؟ / تحلیل بازارها تا پایان سال 1400

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد