معامله گران بازار کریپتوکارنسی در هفته آینده چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

معامله گران بازار کریپتوکارنسی در هفته آینده چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

بازار کریپتوکارنسی به دلیل چندین بحران مالی و بررسی دقیق SEC با نوسانات غیرقابل پیش بینی در این فضا، خبرساز شده است....

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بازار کریپتوکارنسی به دلیل چندین بحران مالی و بررسی دقیق SEC با نوسانات غیرقابل پیش بینی در این فضا، خبرساز شده است. به نظر می رسد هفته پیش رو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، زیرا بازار احتمالا در آستانه رویدادهای کلان مهم بی ثبات خواهد بود. با چندین رویداد کلان کلیدی در افق، سرمایه گذاران و تحلیلگران از نزدیک حرکت های بعدی بازار را دنبال می کنند. از جلسه فدرال رزرو تا تنظیم سختی بیت کوین، هر یک از این رویدادها این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی بر روندها و جهت گیری صنعت ارزهای دیجیتال در هفته آینده تاثیر بگذارد.

معامله گران بازار در هفته آینده چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

این هفته بازار کریپتو با نوسانات شدیدی روبرو شد و در روز جمعه کاهش شدیدی داشت. بازار ارزهای دیجیتال همیشه پر از شگفتی است و این هفته نیز تفاوتی نداشت. چندین رویداد بازار را تکان داد، از جمله تحقیقات SEC در مورد Binance و بحران مالی در کریپتو بانک Silvergate. به دنبال وضعیت FUD، دارایی های پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم بیش از 5 درصد کاهش یافتند و اکنون قصد دارند به زیر سطح حمایت حیاتی خود برسند که ممکن است به زودی به اصلاح دیگری در بازار منجر شود.

علاوه بر این، چندین رویداد کلان حیاتی وجود دارد که در هفته آینده فشار مشابهی را بر بازار کریپتو حفظ خواهد کرد، زیرا سرمایه‌گذاران هنوز اعتماد کافی برای خرید در افت را به دست نیاورده‌اند.

داده های PMI

داده‌های شاخص مدیران خرید (PMI) یک شاخص اقتصادی مهم است که می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد سلامت صنایع مختلف از جمله بازار ارزهای دیجیتال ارايه دهد. S&P Global Asia Sector PMI و S&P Global Dubai PMI به ترتیب برای روزهای 6 و 9 مارس برنامه ریزی شده است.

داده‌های PMI می‌توانند نموداری از سلامت بازار ارزهای دیجیتال، از جمله سطح پذیرش سازمانی، نوآوری و توسعه، و عدم قطعیت نظارتی ارايه دهند. در نتیجه، داده های مثبت به طور قابل توجهی پتانسیل صعودی بازار را در هفته آینده افزایش می دهد.

نشست فدرال رزرو

اگرچه نشست فدرال رزرو قرار است در 22 مارس برگزار شود، اما ممکن است فشار نزولی در بازار ایجاد کند زیرا انتشار اخیر صورتجلسه فدرال رزرو ایالات متحده از جلسه اول فوریه خود نشان می دهد که افزایش بیشتر نرخ بهره در افق است. این می تواند در میان مدت چالش مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه مارس رکودی را برای بازار کریپتو ایجاد می کند و بیت کوین ممکن است به زیر سطح 19 هزار دلار سقوط کند و چندین دارایی را مجبور به کاهش قابل توجهی کند.

تنظیم سختی بیت کوین

شبکه بیت کوین هر دو هفته یک بار تحت فرآیندی به نام «تنظیم هش ریت» قرار می گیرد که به حفظ ثبات و امنیت شبکه کمک می کند. این رویداد می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد، زیرا تغییرات در هش ریت می تواند بر دشواری استخراج و عرضه و تقاضای کلی بیت کوین تاثیر بگذارد.

از آنجایی که بیت کوین در حال حاضر در حال تجربه سقوط است، افزایش سختی استخراج از 43.05T به 44.01T در 10 مارس، یک سناریوی نزولی برای بیت کوین ایجاد می کند که در نهایت باعث کاهش سوددهی ماینرها و سقوط چندین دارایی به سطوح پایین می شود.

هفته آینده برای بازار ارزهای دیجیتال مهم خواهد بود، زیرا چندین رویداد کلان در نظر گرفته شده است. در نتیجه، سرمایه‌گذاران باید در مورد ریسک‌ها و فرصت‌های بالقوه در بازار آگاه باشند و هوشیار باشند. با توجه به تداوم نوسانات، داشتن یک سبد دارای تنوع خوب و یک استراتژی سرمایه گذاری بلندمدت از همیشه مهمتر است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد