پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن / مردم متقاضی خودروی ایرانی‌اند

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن / مردم متقاضی خودروی ایرانی‌اند

نایب ريیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: خودروهای ایرانی و خودروهای خارجی ممکن است دچار نوسان شود اما اکنون در بازار تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر از خودروهای خارجی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته سوم بهمن ماه هر چند قیمت دلار روند نزولی داشته است اما قیمت خودروهای ایرانی و خارجی ارزان نشد.

به گفته نایب ريیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در آستانه شب عید تقاضا برای خرید خودروهای داخلی و خارجی زیاد شد اما این تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر است.

اسد کرمی معتقد است: هر ساله در آستانه شب عید تقاضا برای خودرو بالا می‌رود. پیش‌بینی می‌شود احتمالا هفته آینده خودروهای داخلی و خودروهای خارجی دچار نوسان شوند. همچنین به نظر می‌رسد تقاضا برای خودروهای داخلی 50 درصد و برای خودروهای خارجی 20 درصد بیشتر شده است.

پراید و 206 چقدر بالا رفت؟

هفته گذشته نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب ريیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود:«خریدار در بازار نیست و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر است.»

نایب ريیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به قیمت پراید و پژو 206 گفت: پژو 206 تیپ دو با 7 میلیون تومان افزایش به قیمت 197 میلیون تومان رسید. پراید هم با سه میلیون تومان افزایش با قیمت 108 میلیون تومان فروخته شد.

مطالعه بیشتر: قیمت خودرو در هفته دوم بهمن / خودرو،‌ مشتری ندارد!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد